keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Nyt olen hurahtanut kutomaan töppösiä

Kyllä aika rientää ettei perässä pysy.. Voisko laittaa myös vanhuuden piikkiin?!
  Nyt pyydän anteeksi heti kättelyssä! Olen huono selittämään miten tulee toimia. koeta kuitenkin ymmärtää Ehkä kuvat kertoo myös jotain
 Tässä kutomani töppösen alku Luo 34-40 silmukkaa riippuen langan paksuudesta 7 veikalla( minulla on kaksinkertainen lanka) kuodotaan tasona puikot 6
 1. krs Kudo 13 (16) oikein ja 8 silmukkaa nurin ja taas 13(16) oikein
2.krs kaikki silmukat oikein

Kudo noin 5-7cm

3.krs samoin kuin 1. kerros








Kudo (8) kahdeksalla keskimmäisillä silmukoilla

 noin 10-12 cm riippuen kuinka isot haluat

Lisää kuvateksti

Luo silmukoita kielekkeen molemmilta puolilta 17-20 Niin kuin parhaaksi näet!!
 Kudo kokoajan oikein!! Kerroksia noin 20 tai taas miten itse parhaaksi näkee


Aloitus leveys edessä 25 cmYllä valmis tossu viimeistelyä vaillaSaumojen ompeleminen


  Kyllä ottaa kovalle saada vielä yksi kuva, mutta periksi en anna..
 Huokaan ylöspäin luojan puoleen !!
 Kyllä kannatti huokaista
Kiitos taivaan Isälle Hän kuuli rukoukseni..



Tässä valmiit "töppöset "


2 kommenttia:

  1. Tämä ohje on tosi kiva tikata/kutoa.. Minulla on niitä muutama kymmennen varastossa..
    Tervetuloa käymään saat töppöset matkaan..

    VastaaPoista
  2. Ahaa nyt sitten huomasin mikesi teksti tule niinkuin haluan.
    minulla on HTML.. valittuna..

    VastaaPoista