keskiviikko 4. elokuuta 2010

Huomenta nyt on jo elokuu

Kyllä aika rientää.. Nyt on pian lasten lasten loma loppu ja koulu alkaa, minäkin saan hengähtää!
Eilen olin "Naisten"illassa.. siellä luettiin Markuksen evankeliumin 5 luku... Hanna-Leena on todella hyvä Raamatun opettaja hän on kuin kävelevä Raamattu osaa ulkoa kaiken..
Eräs sisko kysyi? Onko kaikki jotka ovat kastetut uskossa? Johon hän vastasi suoraan EI ole.. Itsekin törmään siihen, kun sanotaan, että ollaan uskossa, kun on lapsena kastettu.. En minä ainakaan tullut kasteessa uskoon.. vaan uudesti synnyin ylhäältä vuonna 1997 Ennen uskoontuloani pidin itseäni uskovaisena, mutta nyt tiedän, että olen uskossa.. Kiitos Herralle, että Hän löysi minut...

2 kommenttia:

  1. Aamurusko!
    Tänne on ilo tulla,täällä on rukouksen ilmapiiri.
    Meidän vanhin lapsenlapsi aloittaa koulun, keskiviikkona se uurastus alkaa.

    Teillä on "naisten illassa hyvä opettaja. Onko hän siellä joka kerta?

    Kiitos Herralle, Hän on löytänyt sinut ja minutkin!
    Herra on hyvä!
    Siunattuja päiviä!

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihana sisareni Herrassa Kirsti..
    Naisten illassa olin ensimmäistä kertaa, mutta H-L Lehtolan luona olen useasti käynyt tankkaamassa hengen ravintoa..
    Kiitos taivaan Isälle, että lähetti sinut tänne kommentoimaan ja jakamaan ajatuksia.. Olet rukous vastaus minulle!! Jeesus kanssasi..
    Siunaavin terveisin Aamurusko/ Ritva

    VastaaPoista